ASSISTANT HOTEL MANAGER:
ASSISTANT HOTEL MANAGER:
Η Adecco HR είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και πιστοποιημένη στην Ελλάδα, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2015, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού και προσωρινής απασχόλησης.
Δυναμικά αναπτυσσόμενος όμιλος πολυτελών ξενοδοχειακών μονάδων αναζητά Assistant Hotel Manager, με κύρια αποστολή την εξασφάλιση της εύρυθμης καθημερινής λειτουργίας του ξενοδοχείου, την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών φιλοξενίας και τη μεγιστοποίηση της ικανοποίησης των πελατών.
Ο/Η κάτοχος της θέσης θα συντονίζει αποτελεσματικά τις διευθύνσεις και τα τμήματα της μονάδας, ενισχύοντας το πνεύμα συνεργασίας και ευθύνης, και θα μεριμνά για την επίτευξη των επιχειρησιακών και ποιοτικών στόχων του ομίλου, διασφαλίζοντας παράλληλα την αποδοτική και κερδοφόρα λειτουργία του ξενοδοχείου.
Assistant Hotel Manager (Ηράκλειο Κρήτης)
Περιγραφή Θέσης
•Διασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας όλων των τμημάτων του ξενοδοχείου (Υποδοχή, Οροφοκομία, Επισιτιστικά, Τεχνικό, κ.λπ.)
•Επικοινωνεί την εταιρική πολιτική και διασφαλίζει την κατανόηση, αποδοχή και εφαρμογή της από το σύνολο των εργαζομένων
•Συνεργάζεται καθημερινά με τους επικεφαλής όλων των τμημάτων και καθοδηγεί τους Προϊσταμένους/Managers των επιμέρους τμημάτων
•Διασφαλίζει υψηλό επίπεδο ικανοποίησης πελατών, παρέχοντας υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, σύμφωνα με τα πρότυπα και τη φιλοσοφία του ομίλου. Παρακολουθεί και αναλύει συστηματικά τους δείκτες ικανοποίησης
•Ελέγχει και αναλύει δείκτες απόδοσης (KPIs), όπως ποιότητα υπηρεσιών, πωλήσεις, κόστη και κέρδη, προτείνοντας και εφαρμόζοντας διορθωτικές ενέργειες όπου απαιτείται
•Υποστήριξη στην εκπαίδευση και ανάπτυξη προσωπικού, σε συνεργασία με το Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού
•Ενισχύει την εσωτερική επικοινωνία μέσω τακτικών ομαδικών και ατομικών συναντήσεων, προάγοντας την παραγωγικότητα και τη δέσμευση των εργαζομένων
•Καλλιεργεί σχέσεις εμπιστοσύνης με το προσωπικό και τους εξωτερικούς συνεργάτες, προωθώντας ένα εργασιακό περιβάλλον αμοιβαίου σεβασμού και αποδοτικότητας
Προφίλ Υποψηφίου
•Απόφοιτος Σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων ή Ξενοδοχειακής Διοίκησης
•Απαραίτητη προϋπηρεσία πέντε (5) ετών σε αντίστοιχη θέση, κατά προτίμηση ως F&B Manager
•Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας (η γνώση επιπλέον γλωσσών θα θεωρηθεί προσόν)
•Ικανότητα ηγεσίας και οργάνωσης, με στόχο την αποτελεσματική υποστήριξη της καθημερινής λειτουργίας του ξενοδοχείου
•Πολύ καλή γνώση συστημάτων και διαδικασιών ξενοδοχειακής λειτουργίας
•Προσανατολισμός στην παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών και στην ικανοποίηση των πελατών
•Εξαιρετικές επικοινωνιακές δεξιότητες και ικανότητα διαχείρισης ομάδας
•Ευελιξία, επαγγελματισμός και ενεργή προσέγγιση στην επίλυση προβλημάτων
Παροχές Εταιρείας
•Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών και παροχών
•Σύγχρονο και δυναμικό εργασιακό περιβάλλον
Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνήσουμε με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση για να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη.
Για περισσότερες θέσεις εργασίας επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας www.adecco.gr και καταχωρίστε το βιογραφικό σας σημείωμα στη βάση μας. Για την καταχώριση του βιογραφικού σας στη βάση της Adecco προτείνεται η χρήση του Google Chrome.
Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.
Για υποβολή βιογραφικού σημειώματος παρακαλούμε πατήστε εδώ:
- Είδος απασχόλησης:
-
Πλήρης απασχόληση
- Δημοσιεύτηκε:
- Δευτέρα, 03 Νοέ 2025
- Επισκέψεις:
- 325