ΠΩΛΗΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ:

Το ξενοδοχείο 4* The Syntopia Hotel στο Ρέθυμνο επιθυμεί να προσλάβει:
Πωλητής Καταστήματος

Βασικές αρμοδιότητες:
• Εξυπηρέτηση πελατών και διασφάλιση μοναδικής εμπειρίας στον χώρο του καταστήματος.
• Προσπάθεια συνδυαστικής πώλησης και περιγραφή στους πελάτες των key selling points των προϊόντων μας.
• Έμφαση στο feedback πελατών αναφορικά με τις τιμές, είδη των προϊόντων και πρόταση τροποποιήσεων όπου απαιτείται.
• Διασφάλιση ευταξίας και καθαριότητας στον χώρο του καταστήματος.
• Αναφορά βλαβών στο τμήμα συντήρησης σε περίπτωση που προκύψουν.
• Πρόταση ιδεών για νέα προϊόντα κατόπιν ανάλυσης την απόδοσης των υφιστάμενων.
• Τοποθέτηση τιμών σε όλα τα προϊόντα ώστε να είναι ευκρινή από τους πελάτες.
• Πρόταση αλλαγών στο στήσιμο και προβολή προϊόντων για υψηλότερη απόδοση και βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη.
• Εξασφαλίζει ότι παραλαμβάνει τα σωστά προϊόντα και ότι οι ποσότητες συμφωνούν με τα συνοδευτικά έγγραφα και αποθήκη του εμπορικού προγράμματος/ERP.
• Έγκαιρη καταχώρηση τιμολογίων στο ERP και στήσιμο στα ράφια.
• Οργάνωση παραγγελιών σύμφωνα με τις ανάγκες. Τακτική παρακολούθηση του αποθέματος στο ERP και έγκαιρη πρόβλεψη νέων παραγγελιών.
• Άνοιγμα/κλείσιμο ταμείου.
• Πληρωμή προμηθευτών μέσω e-banking αφού συμφωνηθούν τα υπόλοιπα καρτέλας στο ERP.
• Καθημερινή συμπλήρωση reporting πωλήσεων.
• Απάντηση μηνυμάτων στο Instagram από πελάτες για παραγγελία προϊόντων.
• Διαχείριση αποστολών παραγγελιών.

Απαραίτητα προσόντα και δεξιότητες:
• Προϋπηρεσία σε πωλήσεις (τουλάχιστον 2 έτη)
• Άριστη γνώση MS Office – ιδιαίτερα Microsoft Excel
• Άριστη γνώση αγγλικών. Η γνώση επιπλέον γλωσσών θα συνεκτιμηθεί
• Απαραίτητη η εμπειρία σε reporting και cost analysis
• Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες, ευχέρεια στην επικοινωνία και προσανατολισμό στην εξυπηρέτηση των πελατών
• Υπευθυνότητα, αναλυτική σκέψη, και προσήλωση στην επίτευξη στόχων

Βασικές Αρμοδιότητες:
• Εξυπηρέτηση πελατών
• Άνοιγμα/κλείσιμο ταμείου
• Διατήρηση του καταστήματος σε εξαιρετική κατάσταση
• Παρακολούθηση αποθεμάτων και οργάνωση παραγγελιών σύμφωνα με τις ανάγκες
• Υποβολή εκθέσεων και προτάσεων στη διοίκηση σχετικά με τις αγοραστικές τάσεις και τις ανάγκες των πελατών
• Ανάλυση στοιχείων εσόδων/εξόδων, reporting πωλήσεων και καθορισμός νέων στόχων ανά κατηγορία προϊόντων

Η εταιρία προσφέρει:
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών και παροχών
• Πρόσβαση σε εταιρικές εκπτώσεις
• Φιλικό και υποστηρικτικό περιβάλλον εργασίας
• Ευκαιρίες για εκπαίδευση και επαγγελματική ανάπτυξη
• Διαμονή σε πλήρως εξοπλισμένο δωμάτιο
• Πλήρη διατροφή εντός του ξενοδοχείου

Γιατί να μας επιλέξεις:
Οι άνθρωποί μας είναι η κινητήρια δύναμη για την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας. Το προσωπικό μας απολαμβάνει εξαιρετικές συνθήκες εργασίας και ευκαιρίες για προσωπική ανάπτυξη και επαγγελματική εξέλιξη. Η επιλογή, αξιολόγηση και εκπαίδευση του προσωπικού, μαζί με το σύστημα αμοιβών και παροχών, βασίζονται στην ανάδειξη των ατομικών ικανοτήτων και επιτευγμάτων.
Παρέχουμε ένα περιβάλλον εργασίας που σέβεται τα μέλη κάθε ομάδας και υποστηρίζει τη διαφορετικότητα. Αν σε χαρακτηρίζουν οι αξίες της συνεργασίας, ο επαγγελματισμός και η δέσμευση στην παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας, κάνε την αίτησή σου τώρα!

Για όλα τα βιογραφικά θα τηρηθεί απόλυτη εμπιστευτικότητα. Θα ακολουθήσει η εσωτερική διαδικασία αξιολόγησης και θα ειδοποιηθούν οι υποψήφιοι που θα επιλεγούν για συνέντευξη.

For more information about Fodele Beach & Water Park Holiday Resort and The Syntopia Hotel, please visit our websites: https://www.fodelebeach.gr/ and https://www.thesyntopiahotel.gr/.

ΚΑΝΕ ΑΙΤΗΣΗ ΕΔΩ

Επικοινωνήστε με τον ιδιοκτήτη της αγγελίας

Σ ΓΙΑΝΝΙΚΑΚΗΣ ΑΕ

δείτε όλες τις αγγελίες μας
Κωδ. Αγγελίας ΕΓ303178
Κωδ. Αναφοράς YPKATSYNT
Τύπος Ζητούνται για Εργασία
Κατηγορία Διάφορες Ειδικότητες Ξενοδοχεία - Εστιατόρια - Καφέ - Bar
Περιοχή Ρέθυμνο
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Είδος απασχόλησης:
Εποχική απασχόληση
Πλήρης απασχόληση
Ανανεώθηκε:
Δευτέρα, 15 Απρ 2024
Επισκέψεις:
128