ΗΡΑΚΛΕΙΟ - ΛΑΣΙΘΙ: 2810 342474
ΧΑΝΙΑ: 2821 200210
ΡΕΘΥΜΝΟ: 2831 600610

OPERATIONS & DEVELOPMENT MANAGER (FRANCHISE DIVISION) (ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ):

Η Adecco HR είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και πιστοποιημένη στην Ελλάδα, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2015, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού και προσωρινής απασχόλησης. H Adecco, για λογαριασμό μίας από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αλυσίδες καταστημάτων καφέ στην Ελλάδα, αναζητά ένα (1) άτομο για τη στελέχωση της παρακάτω θέσης:

Operations & Development Manager (Franchise Division) (Ηράκλειο Κρήτης)

Περιγραφή Θέσης
•Παρακολουθεί και αξιολογεί την απόδοση των καταστημάτων (sales KPIs, cost control, service standards)
•Διασφαλίζει την τήρηση των λειτουργικών διαδικασιών, των SOPs και των προτύπων ποιότητας
•Παρέχει καθοδήγηση και εκπαίδευση στους Store Managers για τη βελτίωση λειτουργιών
•Συντονίζει τους ελέγχους και τις αξιολογήσεις καταστημάτων για διασφάλιση brand consistency
•Εντοπίζει νέες ευκαιρίες επέκτασης της αλυσίδας
•Συνεργάζεται με αρχιτέκτονες, προμηθευτές και το marketing team για το άνοιγμα νέων σημείων
•Παρακολουθεί βασικούς δείκτες απόδοσης (P&L, ROI ανά κατάστημα, cost ratios)
•Προτείνει και εφαρμόζει ενέργειες βελτιστοποίησης κόστους και αύξησης εσόδων
•Συμμετέχει στον προϋπολογισμό και στις προβλέψεις ανάπτυξης του δικτύου

Προφίλ Υποψηφίου
•Πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων, Οικονομικών ή συναφούς κλάδου (MBA επιθυμητό)
•Ελάχιστη εμπειρία 5+ ετών σε θέση Operations / Development Manager σε franchise ή retail food & beverage δίκτυο
•Άριστη γνώση διαδικασιών λειτουργίας καταστημάτων εστίασης και franchise management
•Ικανότητα στρατηγικής σκέψης και hands-on διαχείρισης των καταστημάτων της εταιρείας & επίβλεψη της ομαλής λειτουργίας των καταστημάτων καθώς και του προσωπικού
•Εξαιρετικές επικοινωνιακές και ηγετικές δεξιότητες
•Καλή γνώση αγγλικών και MS Office (ιδίως Excel & PowerPoint)
•Κατανόηση supply chain / logistics διαδικασιών
•Αναπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας
•Πολύ καλές διαπραγματευτικές ικανότητες
•Ικανότητα οργάνωσης και διαχείρισης μεγάλου όγκου πληροφοριών
•Ικανότητα προγραμματισμού και συντονισμού εργασιών
•Δίπλωμα Οδήγησης Αυτοκινήτου

Παροχές Εταιρείας
•Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών και παροχών
•Bonus βάσει αποδοτικότητας
•Εταιρικό αυτοκίνητο-κινητό
•Εκπαίδευση στα κεντρικά της εταιρείας για γνωριμία με τα προϊόντα, τη φιλοσοφία και την κουλτούρα
•Άριστο και επαγγελματικό περιβάλλον εργασίας

Αν έχεις πάθος για την επιχειρησιακή αριστεία, την ανάπτυξη και την καινοτομία στον χώρο του καφέ, κάνε αίτηση.

Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνήσουμε με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση για να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη.

Για περισσότερες θέσεις εργασίας επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας www.adecco.gr και καταχωρίστε το βιογραφικό σας σημείωμα στη βάση μας.


Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.

Για υποβολή βιογραφικού σημειώματος παρακαλούμε πατήστε εδώ:


Κωδ. Αγγελίας ΕΓ451633
Τύπος Ζητούνται για Εργασία
Κατηγορία Διοικητικά Στελέχη
Περιοχή Ηράκλειο
Είδος απασχόλησης Πλήρης απασχόληση

Αγγελία από ADECCO
Διεύθυνση Λ.ΚΗΦΙΣΙΑΣ 56,
Τηλέφωνο2 6952381243
Email anna.simnianaki@adecco.com
Ιστοσελίδα https://www.adecco.gr/